Barcelona Vida

defensa de la vida y la familia, valores, sociedades intermedias

CARTA LECTOR: Una incongruencia, por Mª Rosa Bonals

with 8 comments


El Govern Català destina 14.2 milions d’euros em quatre anys, perquè les clíniques dAra Agrupació Tutor Mèdica, i el Centre Casanoves  de ginecologia i Planificació familiar, tinguin medis per practicar 13.000 avortaments a l’any. 13.000 sers humans a qui se’ls treu la vida, sense compassió ni consciència.

 

Perquè senyors no creen centres d’ajuda perquè les mares que es troben soles, sense feina, o amb problemes per seguir amb el seu embaràs, tinguin l’ajuda necessària i el suport per dur a terme la seva gestació? Potser algunes no podrien fer-se càrrec d’una criatura, però la solució de dar-la en adopció, faria feliç a milers de matrimonis.

 

Actualment es parla de la interrupció voluntària  del embaràs amb una indiferència esfereïdora com si es tractés de qualsevol cosa, quant realment son criatures humanes que si no les destruïssin poblarien els nostres parques i rejovenirien Catalunya,

Anuncios

Written by barcelonavida

noviembre 19, 2011 a 10:11 pm

Publicado en Uncategorized

8 comentarios

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cert que amb els mateixos diners es podria fer la feina d’ajudar a les dones. La utilitat dels diners és pot inclinar cap a una banda o cap a l’altra.

    Silveri Garrell

    noviembre 20, 2011 at 6:54 am

  2. M’encanta que els demés decideixin per mi.

    Ningú s’obliga a abortar. Perquè es vol obligar a no fer-ho?

    Agim

    noviembre 22, 2011 at 11:32 pm

  3. Agim: No me puedes negar que “tu decisión” de abortar la estarías tomando por tu hijo, sin siquiera saber su opinión. No eres tú quien te matas, por lo que no hables de “decidir por otro”.

    Luna

    noviembre 23, 2011 at 1:38 am

  4. A cap fill se li demana si vol venir al món. És una decisió dels pares. En el fons és una decisió egoísta ja que tenen un fill per que els pares “VOLEN” tenir un fill, no per que el fil ho hagi demanat.

    Hi han parelles que “DECIDEIXEN” no tenir fills, per diverses raons, totes respectables (no m’estic referint a que per això recorrin a l’avortament, si no a la DECISIÓ com a tal). I no hi ha cap organització ni llei que els obligui a tenir fills.

    Tant la decisió de tenir un fill com la d’avortar és una cosa que m’afecta a mi únicament. M’afecta íntimament, personalment. Ningú pot posar-se en el meu lloc, ningú sent el que jo sento, ningú viu la meva situació.

    Et creus tu amb més autoritat moral per dir-me què he de fer, què tinc que decidir? Creus potser que ets millor persona que jo?

    Si s’aboleix la llei d’avortament passarà el que passava abans. Només abortaràn aquells que tenen poder econòmic, que es piquen el pit i els diumenges van a misa (per que són bones persones) i aniràn a Londres o qualsevol altre lloc a abortar.

    Agim

    noviembre 25, 2011 at 1:33 pm

  5. Agim: No has contestado a mi argumentación. Todo lo que dices sigue haciendo referencia a decisiones externas, como lo es la tuya de que se pueda abortar.

    Situemos por un momento en un mismo plano tu propuesta de derecho a abortar y la nuestra de que no lo haya. Dejando de lado las consideraciones morales, el derecho está ordenado a buscar la justicia y el bien. La aplicación de la pena de muerte a los inocentes supone un atentado flagrante contra los tres últimos conceptos.

    Y no. La decisión de abortar no te afecta únicamente a tí. Como es lógico, supone la muerte de otra persona, por lo que le afecta de lleno y con la mayor gravedad, tenlo en cuenta.

    Ante el demagócgico argumento de que “serán los ricos los que aborten”, te recuerdo que Durán y Lérida lo es bastante y es quien está pagando aclínicas privadas para que sus tgerentes lo sean también, con nuestros tributos. No sé si eres rico, yo no lo soy.

    Más autoridad moral que tú cobro en el momento en que la empleo, en lugar de hacer alegatos que la dejan completamente de lado.De todas formas, no puede usarse este dubio artificial para imponer el asesinato, es vicioso e inmoral por su propia naturaleza.

    Luna

    noviembre 25, 2011 at 3:21 pm

  6. Por otra parte, la propuesta de la señora Bonals no supone ninguna pérdida de libertad ni de derecho, sino que la amplía al dar mayores oportunidades y restrinir con este acto la problemática ante la que se hace más difícil actuar.
    Vamos, que pregunto a Agim: ¿Por qué no es posible ofrecer a una mujer la adopción del niño que está gestando con el pleno amparo de la ley?¿Es justo y da una enorme libertad que así sea?

    Luna

    noviembre 25, 2011 at 3:57 pm

  7. El que s’aparta de l’argumentació ets tu. Jo no estic dient que s’obligui a abortar a qui no vulgui, ni que no s’ofereixin totes les oportunitats que es puguin a qui no vulgui avortar. I si, tenir un fill, te’l quedis o no, és un aspecte que pertany a la mare únicament. O es que tindràs o tens fills perque t’ho han dit altres que n’has de tenir??

    Demagògia és dir que els rics no aniràn a avortar a l’estranger. Sempre ho han fet.

    Bé, si creus que ets millor persona perque creus en la teva alta moral, et felicito. Espero que siguis molt feliç.

    Per cert, no conec a aquest que dius Durán y Lérida. Potser també tens més cultura que jo. O això creus.

    Agim

    noviembre 25, 2011 at 5:16 pm

  8. Que nada, Agim, que te ha salido el tiro por la culata. Que no me la das con queso con tus demagogias y que no eres igual de moral que el resto de los humanos, desde el momento en que te apartas de la moral.
    Soy perro viejo y no me das la vuelta, se siente.
    Como figura en su partida de nacimiento, Durán y Lérida son los apellidos de los que ha renegado el personaje llamado José Antonio, un maño que se vino a Cataluña a subvencionar abortos (Como si no hubiera bastantes catalanes) .
    Lo de mejores o peores personas o lo de leches en vinagre no nos aparta del asunto de que se está avalando que a los hijos se les corte en pedazos o se les envenene y a este acto se tenga por libertad de quien lo ha decidido (Dede luego, nunca será de quien lo sufre y acaba en el contenedor de la basura o en la cloaca).

    la (no) madre tiene aquí supuesto un derecho que no le corresponde, mientras que el (no) hijo los pierde todos. Entre otros, el más fundamental de vivir.
    por esta casa no nos andamos mucho con perroflauteces, ya puedes ver

    Luna

    noviembre 26, 2011 at 1:01 am


Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: